mandag den 21. januar 2013

Dødsangst er ...

Ikke nødvendigvis særlig konstruktivt. Bestemt ikke rart. Men i allerhøjeste grad nærværende.

Med en uge til afrejse er det, jeg tager mig selv i at tænke: HVAD FANDEN TÆNKER DU PÅ, SINDSSYGE KVINDEMENNESKE?! Med min nærmest kroniske personlighedsspaltning, er jeg næsten lige så glad som Ole Henriksen over forestående afrejse - I looooove it! og så alligevel pessimistisk i en sådan grad, at jeg føler mig værdig til at konkurrere mod løjtnant Ole på Hvorup Kasserne, (faktisk en rigtig person) som jeg havde fornøjelsen af i en uge under mit feltarbejde i det der militær.

Røvsyg note to self: Hvis man nu ikke kendte så mange dejlige mennesker, ville det jo være easy-piecy at rejse - men det er det altså ikke. Blev i dén grad bekræftet i weekenden. Til alle der ser mig i løbet af den næste uge: Jeg er frygtelig ked af min manglende kontrol over egne tårekanaler - håber jeg kan undgå at undskylde til Netto-ekspedienter. Er ikke helt overbevist.

1 kommentar:

  1. Søde Bell
    Der er da forståeligt;) du er en fantastisk dejlig pige så selvfølgelig er det svært

    SvarSlet