lørdag den 23. februar 2013

Hvorfor, i hede hule helvede, er det lige


  • At jeg skal være syg? I det hele taget. Men i særdeleshed når der er sjov fest på taget med efterfølgende salsa?
  • At jeg skal smadre en tallerken og en skål inden for en tidsramme på 150 sekunder? Foran noget af det der hankøn?
  • At den pakke min søde familie har sendt, ikke er her endnu?
  • At min søde familie har fortalt mig, at pakken altså befinder sig i Argentina? Når de nu godt ved, at mig og nysgerrighed og tålmodighed muligvis ikke er den allerbedste kombination?
  • At mit immunforsvar insisterer på at være det dårligste i klassen? Det er faktisk ikke lige den slags konkurrence, jeg gerne vil vinde. 
  • At jeg skal holde oplæg på fredag?
  • At vejret partout skal svinge mellem tropisk hedebølge og vintertilstande på Hjerl Hede?
  • At den der lorte denguemyg skal eksistere? Så krads dog af! For evigt, tak. 
  • At man pine og død skal forny sin bruger på UngdomsboligAarhus præcis hver 30. dag? Og hvis man kommer i tanker om det på dag 32, hvorfor er ALT så bare slettet? 
  • At min nevø nummer to tydeligvis ikke har specielt travlt med at gøre sit indtog i verden? Det er egentlig meget hårdt for både nerver og nysgerrighed. Og min søster...
  • At ikke engang ørepropper kan overdøve techno"musik"?
  • At techno findes?
  • At der er visse folk, der ikke kan se det truly smukke i Backstreet Boys' "As Long As You Love Me"?
  • At folk skal tigge? Ikke at jeg har noget imod menneskerne som sådan, men jeg har rigtig meget imod konceptet. Formegentlig primært fordi de kaster om sig med patos og larmende sørgeligt kropssprog. Som virker. Og dét resulterer i urimelige anfald af dårlig samvittighed. Inde i mit hoved. Og så er det altså også bare som om, at de mennesker, der virkelig er fattige og sultne, ikke tigger. De ligger mest bare på en madras på gaden. Og det gør cirka lige så ondt. Som det desuden også gjorde da jeg mødte et barn i Subte'n, der med ret stor sikkerhed havde fået to gange blåt øje. 
  • At min iPod efter kun fire års massivt brug ikke er så god til at administrere det der med at holde strøm?
  • At teknik per definition kun virker, når man ikke skal bruge det?
  • At jeg skal være syg? Ja, det har jeg skrevet før, men det gør det faktisk ikke mindre træls!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar