torsdag den 21. februar 2013

Snapshots

Ja, nu håber jeg så inderligt, at læserne af denne blog går ind for konceptet "bedre sent end aldrig". Here goes:


Man skal aldrig undervurdere hængekøjer. Navnlig ikke når der er en lige uden for ens dør

Min udmærkede seng

Hvad man dog ikke gør for at tørre sit tøj

Mine nye bedste venner; myggespray , dagbog, guidebøger og småkager

Tagterrassen!

Mange dejlige, farvestrålende, store tekopper

Køkkenet, hvori tekopperne befinder sig
Så jeg aldrig bliver i tvivl om, hvad klokken har slået. Både hos mig og hos Jer.

Hvad kan jeg sige? Det bliver legen-wait-for-it-and-I-hope-you're-not-lactose-intolerant-because-the-second-part-of-that-word-is-dary!
Meget kunstnerisk - og lukket - bladkiosk

Dette var sidste billede jeg fik taget, inden vi blev beskudt med falsk fugleekskrement

Obelisken på Plaza del Mayo 
Casa Rosada på Plaza del Mayo, hvorfra Evita holdt sine brandtaler

Ingen kommentarer:

Send en kommentar