tirsdag den 26. marts 2013

Den stensikre måde

At blive kureret for al fremtidig sult og enhver appetit er, når følgende scenarie udspiller sig:

  • Man har gruppemøde på en cafe lige over for universitetet.
  • Man finder et bord, sætter sig ned og bestiller en iskaffe og en sandwich med salat.
  • Man modtager en flaske vand med brus og en sandwich med æg.
  • Man får byttet sandwichen.
  • Man spiser.
  • Man indtager sidste bid af sin udmærkede sandwich.
  • Man spejder tilfældigvis rundt i lokalet.
  • Man ser en rotte.
  • Først på gulvet.
  • Så på bordet.
  • Lige.
  • Ved.
  • Siden.
  • Af. 
  • Man skrider i en hastighed, der minder om, når en Harley accelererer. 

Tak for kaffe. Og nu går jeg lige ud og brækker mig, hvis det er ok.
Og så kan folk komme med nok så mange fornuftige rationaler om, at det ikke er restaurantens skyld, at den kom udefra og at den i øvrigt er meget mere bange for mig end omvendt. Det kunne jeg virkelig ikke være mere fløjtende (ikke en analog til Rottefængeren) ligeglad med. Det er pisse møghamrende ulækkert!

If you'll all excuse me - jeg skal ud til nattevagten Alfredo og have ravioli og flan. Mmmmmmm. Jeg glæder mig allerede. Minus rotte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar