mandag den 18. marts 2013

In memoriam

Jeg er født under en så heldig stjerne, at jeg har fået lov til at være syg. Igen. Taget i betragtning, at jeg faktisk ikke længere er i besiddelse af mine mandler, synes jeg ærlig talt, at det er utroligt, at jeg kan have så ondt i halsen. Og hovedet. Og knoglerne. I mangel på et optimalt helbred og dermed en funktionsdygtig krop, har jeg derfor brugt dagen på at se "Borgen" og vil som sådan dedikere dette blogindlæg til den fantastiske serie, der nu uigenkaldeligt er stoppet. Det har været tre dejlige sæsoner, der har bragt mig usigelig stor glæde søndag efter søndag. I Danmark og Argentina. Den har altid været garant for gode diskussioner i det virkelige liv, men med udgangspunkt i det mere eller mindre fiktive. Tak til Kasper Juul, Katrine Fønsmark, Torben Friis, Bent Sejrø, Ulrich Mørch, Lars Hesselboe og sidst, men aldrig mindst Birgitte Nyborg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar