onsdag den 27. marts 2013

Ud & Se

Klokken er næsten otte, det er onsdag morgen og vi skal snart i det der frygteligt opreklamerede skole. Påsken med dertilhørende fridage er så tæt på, at jeg næsten kan smage det - om fire timer er der tiltrængt ferie! Fejringen af Kristi opstandelse vil ske i Salta, som i sig selv skulle være ganz fantastisch med bjerge, uldsweatre, en saltørken og muligvis et par æsler. Men endnu bedre er, at det vil ske i Anna, Annika og Sigruns skønne selskab. Eller okay, decideret fejring af Guds søn kommer måske ikke just til at finde sted. Men vi kommer da i hvert fald til at befinde os dér. I Salta. Under påsken, forstås. Jeg vender først tilbage til Buenos Aires den 2. april, hvorfor der indtil da bliver stille her på bloggen. Not to worry though; jeg vender frygtløst tilbage.
Tandbørsten er pakket, tøjet er relativt rent, maskotten - også kendt som hoptimisten - er hoppet ned i rygsækken, kameraet er opladet, dagbogen og kuglepennen er klar til nye oplevelser, billetterne er i lommen, linser til både højre OG venstre øje er husket, ja-hatten er monteret og jeg glæder mig omtrent lige så meget som Pointer Sisters:
I'm so excited and I just can't hide it
I'm about to lose control and I think I like it.

2 kommentarer:

  1. Haha, kan godt lide at du har husket linser til bege øjne denne gang:)Rigtig dejlig påske og god tur dejlige pige. I mine tanker har jeg sendt dig et kæmpe påskeæg

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker dig og de skønne piger en rigtig dejlig påske og mange oplevelser:) Pas godt på hinanden og hoptimisten:)

    SvarSlet