lørdag den 20. april 2013

Jeg går i brædderne. Er der nogen, der skal have noget med?

Først og fremmest beklager jeg stilheden i denne uge.
Men jeg sidder p.t. i den situation, jeg var overbevist om, ikke kunne ramme mig: At have fucking travlt i fucking Argentina. Jeg kan så fortælle, at det er stærkt opreklameret. Jeg knokler med gruppeeksamen, der skal være færdig og afleveret på torsdag. Derfor har den sidste uges tid ret meget kørt i dette spor: vågne, være træt og på ingen måde veludhvilet, huske (!) at skifte fra nattøj til den rigtige slags, spise morgenmad og forsøge ikke at tabe hovedet ned i havregrynene, gå i skole, være i skole, gå hjem fra skole, have gruppemøde, skrive, forbande at der ikke er mere chokolade, læse, skrive, brilliere i køkkenet ved at koge pasta/ris/andet der tager under 30 minutter, spise (læs: grovæde) aftensmad, skrive, skrive, læse, skrive, gå på YouTube velvidende, at det er forkert - men det føles så godt indeni, læse, skrive, børste tænder uden at kigge på den blege dead woman walking i spejlet, overveje at gå i bad og i stedet falde i søvn.
Inden I selv bemærker det, ved jeg godt, at det er meget ufedt at læse om trætte mennesker. Men trætte mennesker er som regel lige præcis så friske, at de kan remse hele dagens gøremål op. Nok primært i håbet om, at der kommer nogen og aer en i håret, siger "Nåååårh, hvor er det synd. For dig." Og også gerne giver én en guldmedalje.  Jeg er tydeligvis ingen undtagelse.
Traditionen tro: Nu går jeg så i brædderne. Godnat og vi ses forhåbentlig på den anden side.

4 kommentarer:

  1. Pas nu på dig selv :) Masser af medynk fra Valby, hvor eksamenshelvedet også raser (ja, så fiskede jeg også lige efter lidt ynk. Ynk ynk til os to!) :)

    SvarSlet
  2. Åh, tak søde. Medynk herfra (som virkelig ikke er særlig meget værd, men jeg skal forsøge at sende dig noget god karma)!

    SvarSlet
  3. Nøøøøøjjjj - hvor er jeg bare glad nu. Jeg har ventet og ventet, og bandet og svovlet over Stofanet. Skod teleselskab siger jeg bar!!! Min mail virker ikke. Og der skal komme rejsebreve fra Isabelle, som jeg så ikke kan læse...!!!!
    Så sender din mor mig dette fantastiske link. Jeg er på arbejde og har indtil nu kun nået at læse omkring halvdelen af dine indlæg.
    Men jeg vil glæde mig som et lille barn til juleaften, til at komme hjem og læse resten.
    Man bliver bare så glad i låget af at læse din blog (også selv om du er træt og trænger til medynk og et knus, et kram, et kys på kinden, et klem. Det sender jeg så alt sammen her til dig.

    Jeg siger det lige igen. Bella, du er den mest fantastiske skribent!!!
    Nogen sagde engang til mig, at jeg burde skrive en bog. Men jeg tror sq du ville have mere held med det end mig. (Jeg skriver iøvrigt også bedst og aldelses farverigt, når jeg i den grad er pissed. Og hvem gider lige læse sådan en bog ;-))
    Tak for din hilsen til Mille. Den blev hun glad for. I Kolding sker der alt og ingenting. Præcis som der plejer ;-) Glæder mig til at følge din blog. Bedre sent end aldrig.
    Behøver vel ikke sige at vi savner dig. Det gjorde jeg så alligevel. Men samtidig er jeg vild misundelig over alle de oplevelser du får med dig hjem, og håber du nyder hvert sekund - også selv om du har travlt og er hammer træt af skole -og opgaver -og deadlines...
    Knus, kram og bunkevis af tanker - Moster N

    SvarSlet
  4. Hej Moster N.

    Personligt kan jeg jo godt relatere til lorte-dårlig teknik; jeg har vores gener mistænkt for at have dårlige magnetfelter. Jävla!

    Tusind tak, det er meget, meget sødt sagt - eller skrevet! Håber dog ikke, at indlæggene er alt for forstyrrende elementer? Det er noget med, at de der arbejdsgivere kræver, at man skal arbejde på sit job. Ganske urimeligt.

    Dejligt at hun blev glad for hilsenen, håber I havde en god dag? Og håber, at den ældste datter er ved at være klar til boyband-koncert - så et indslag om Beliebers i Parken - det var, ahem, anderledes.... ;)
    Du kan tro, jeg nyder det hernede, har det ganske glimrende - måske ikke så meget lige i disse dage, men målet er da i sigte nu.

    Hils dem allesammen - vi snakkes snart!
    Knus Isabella'en

    SvarSlet