mandag den 22. april 2013

På torsdag, på torsdag, på torsdag!!!

Afleverer min gruppe og jeg gruppeeksamen. Og FÅRK, hvor jeg glæder mig! Den hænger mig så langt ud af halsen, at den faktisk dingler et sted ude ved La Boca. Ikke fordi det har været/er en dårlig opgave, en dårlig proces, en dårlig gruppe eller på anden måde kedeligt eller sørgeligt. Svesken på disken: Jeg er muligvis, måske, formegentlig nok en lillebitte, minimal smule skoletræt. Og derudover hader, hader, hader, kædehader jeg at være så afhængig af andre mennesker og arbejder desuden ikke godt under intensivt pres. Arbejder glimrende under langsigtet pres (som nogle vil mene ikke er rigtigt pres, men det behøver vi slet ikke analysere på), men denne opgave er groft sagt blevet stykket sammen på 10 dage, hvad jeg håber, karakteren ikke kommer til at afspejle. Men det er sandsynligheden nok ret stor for og så er det jo godt, at jeg ikke holder mig for fin til at give plenum skylden. Den er på ingen måde færdig endnu, så jeg kommer stadig til at hygge mig i brædderne, men jeg trøster mig selv med, at det hele er ovre på torsdag, på torsdag, på torsdag!

Jeg skal i dag have sidste undervisningstime. Ikke bare i CSR, eller semestret. I bacheloruddannelsen, sgu. Derfor skal resten af tiden i God Luft gå med noget andet. Heldigvis kommer jeg ikke til at kede mig; efter på torsdag får jeg - individuelt og autonomt - lov til at påbegynde næste eksamensopgave, der skal afleveres den 16. maj. Jävla! Men SÅ er jeg virkelig også færdig med det der skole i et stykke tid!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar