torsdag den 2. maj 2013

Et pigekollektiv

Ok Jeg ved godt, at jeg lovede højt og helligt for omkring fire timer siden, at jeg ville gå i gang. Og det har jeg også været. Ish. Men nu sidder jeg her i vores lejlighed. Hvor vi har det ret så rart. Eller det havde vi. Nu er der helt stille og der er en tendens til, at mine rumboer synes, vi skal være seriøse. Med pauser af ikke-usædvanlige samtaler i pigekollektivet:

Kommentar 1: Fuck, jeg gider ikke det her pikke-lorte-fuckedifuckedifuck-pisse-røv-bæ-lort-lorte-bæ. Overhovedet!

Kommentar 2: Hallo, jeg kunne altså godt være med på en is senere.

Kommentar 3: Hey. Det er den 2. maj. Det er ni år siden, jeg blev konfirmeret.

Kommentar 4: Tag dig nu sammen, din wanker.

Kommentar 5: Næ næ, tag dig nu sammen thou warped boil-brained measle.

Kommentar 6: Det er 11 år siden, jeg fik menstruation.

Kommentar 7: Jeg tager et æg, jeg håber, det er ok.

Kommentar 8: Milde himmel. Der er mug på brødet.

Kommentar 9: Thou clouted clapper-clawed clotpole.

Kommentar 10: Hvor ynkeligt er det at gå ned til ismanden iført nattøj?

Kommentar 11: Jeg har ikke lyst til at have en bog med pikke i.

Kommentar 12: Må jeg tage en?

Kommentar 13: Har du seriøst lige spurgt om du må tage én peanut?

Kommentar 14: Jeg har lige et moment af zen herover.

Kommentar 15: Ej, hun sidder altså og er seriøs derude.

Kommentar 16: Det kan jeg simpelthen ikke arbejde med.

Kommentar 17: Skulle man egentlig ikke bare tage og blive kanonkonge?

Absolut ingen kommentarer om, hvem der har sagt hvad. Anonymitet er stærkt undervurderet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar