onsdag den 1. maj 2013

Glædelig 1. maj!

Shit. Maj. Måned. Altså maj måned. Nu. Jeg fatter det ikke. 
Jeg skal i dag flytte i lejlighed. Glæder mig faktisk ret meget. I særdeleshed til kun at være fem om at dele et køkken. Hvoraf ikke en eneste af de fem har polio i armene. Hurra! Fordi det betyder et rent køkken, klart. Derudover tror jeg faktisk, at det bliver vildt hyggeligt. Bortset lige fra opgaveskrivning. Apropos: I lige dele af selverkendelse, realisme og dovenskab, har jeg affundet mig med, at der ikke bliver kigget på den der eksamensopgave i dag fordi der, lige så sikkert som at himlen er blå, altid går betydeligt længere tid med at flytte, end man lige regner med. Men det er jo da 1. maj og dermed må arbejderne snuppe sig en velfortjent fridag. Akademiker/arbejder, det er en hårfin grænse. Host...

Nu er jeg nødt til at sætte alt ind på ikke at glemme noget. Møjn. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar