torsdag den 2. maj 2013

Kender I det?

Når man skal skrive eksamensopgave. Og ikke rigtigt hopper op og ned af lutter glæde. Men omvendt overhovedet heller ikke har nogen som helst grund til at lade være. Med at komme i gang. Med at skrive den der skide opgave. Det kommer til at bide mig i røven, at jeg ikke bare tager mig sammen. Jeg gider ikke CSR mere, nu vil jeg bare gerne gøre det, jeg gør bedst: opføre mig fjollet. Ja, det kunne jeg jo faktisk give mig selv lov til i det tilfælde, at jeg tog mig sammen. Oh, jävla. Jeg VED godt, at det handler om at jeg skal give mig selv et gigantisk los i røven, så mit hoved pløjer lige lukt ind i syvende kapitel af David Vogels bog. Problemet er bare, at mine ben slet ikke er så fleksible. Oh, jävla.
Okay. NU går jeg i gang. Seriøst, det gør jeg. NU!
P.S. Jeg l.o.v.e.r. (ikke lover, meget mere kedeligt: jeg giver hermed et løfte), at jeg nok snart skal holde op med at whine over useriøse problemer. Og NU går jeg i gang med at skrive. Jo, jeg gør!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar