fredag den 3. maj 2013

Ulvetime for børn?

Jeg troede, åbenbart meget fejlagtigt, at det der ulvetime koncept var noget, der var forbeholdt hysteriske børn og deres på grådens rand frustrerede forældre. Jeg blev klogere. Det findes også i et pigekollektiv fra 16-18. Og det er ikke rart. I dette tilfælde, var det en af de der situationer, hvor man for alt i verden ikke aner, hvor fanden det gik galt. Noget med nogle ord om en kartoffel, der blev ekspederet fra afsender med én intention, mens modtager opfattede dem helt, helt anderledes. På den uhensigtsmæssige måde. Og hvor nogle føler sig overset, andre misforstået, men alle irriterede. Og ked og led. Har heller ikke har noget begreb om, hvordan det kan repareres, for jeg ved virkelig ikke, hvad der skete i første omgang. Gad vide om resten af aftenen kan reddes eller om den bliver forfærdelig. Det sidder jeg så her i min personlige oase (læs: helt vildt blød seng) og funderer over. Håber inderligt på det første. Og hader kartofler en lille smule.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar