søndag den 30. juni 2013

Fejhold!!!

Sigrun og jeg valgte i torsdags at sige "fuck dig" til den konstante kulde, som jeg bestemt ikke var forberedt på i Sydamerika og rejste i den forbindelse fra Cuzco. Man tænker jo, at den sydlige hemisfære aldrig bliver rigtig kold - det er jo dejlig eksotisk og syd for ækvator. Men jeg skal da lige love for, at der er jävla koldt over det hele. Derfor begav vi os ud på en 40 timers bustur for at komme op til det helt, helt nordlige Peru til surfer"byen", der hedder Máncora. Vi ankom i går, vældig hyggeligt. Bortset fra, at solen er væk. Sådan helt væk. Fuldstændig. Et skydække så stort som - nåja - hele himlen. Der er lunt her, men der er tordensvejrlummert. Og det var faktisk ikke just den varme, jeg var på udkig efter. Jeg. Er. Bitter. Fandeme fejhold!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar