tirsdag den 18. juni 2013

Into the wild

I morgen skal jeg ud at trekke. Op til det der "fortabte" Inka-land, også kendt som Machu Picchu. Som efter sigende er fascinerende, fantastisk og nok det eneste man absolut skal se, når man er i det der Sydamerika. Så det gør jeg og de tre andre, startende i morgen på det ugudelige tidspunkt, der hedder 04.30. Jesus altså!

Machu Picchu vil for vores vedkommende nåes via en alternativ rute, der hedder Salkantay, fordi det der klassiske Inka-trek nærmest skulle have været booket i 2012, hvis jeg skulle have fået en plads. Derfor kommer turen til højborgen til at blive en anden end den gængse. Tror uanset, at det bliver spøgende smukt. Det bliver en vandretur på fem dage. Vitterligt. At gå i fem dage. Op ad bjerge. Jeg kommer jo til at dø af henholdsvis dårlig kondi og kulde. Men. Jeg glæder mig rigtig meget og er helt utroligt spændt.

Vi ses på den anden side!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar