søndag den 9. juni 2013

Tilbage til Cold Mountain

Så er jeg kommet ud af den der ørken og tilbage til civilisationen. Som er en lille smule overvurderet. Havde en fantastisk jeep-tur igennem ørkenen, hvor vi så en masse sand, en masse salt, en masse bjerge, en masse kaktusser, en masse is, en masse flamencoer, en masse lamaer og en masse klare stjerner. Og hvor der var pisse-piv-røvhamrende-rocker-koldt. Men virkelig, virkelig pænt.

Således ser grænsen fra Chile til Bolivia ud. Fancy-pancy. 
Jeep-tingen sættes i gang

Mine fem familiemedlemmer. Nu med hatte.

Multifarvet lagune midt i ørkenen og flankeret af smukke Andes



Inkognito-og varmehat

Latterlige flamencoer

Vores hellige treenighed



Salt i lange baner. 12.000 kvadratkilometer for at være præcis
Mere salt
Og foto-sjov
Jo, der sad vi glimrende

I går splittedes familien på seks og hvis jeg skal være ærlig, synes jeg, at det er rigtig trist. Jeg synes, at det gjorde noget utrolig godt for vores gruppedynamik at være seks i stedet for fire. Men. Sådan er det og jeg overlever jo nok. Jeg er i La Paz, Bolivia. Har været her i omkring to timer, så når jeg er i en position, hvor jeg kan tillade mig at udtale mig, skal jeg nok gøre det.

1 kommentar: