onsdag den 28. august 2013

Jonathan, Jonathan, Jonatan og Jonatan

Tænkte, at jeg lige ville deklarere min kærlighed til fire dejlige Jonat(h)an'er:
  • Jonathan Olley: Fantastiske fotografier. Simpelthen
  • Jonathan Safran Foer: En meget hypet forfatter, som jeg ikke liiiiiige har fået taget mig sammen til at læse før. Før jeg fik to af hans bøger i bachelorgave - og hvilken bachelorgave! Jeg har slugt begge bøger på seks dage, og læste sidste side i går aftes. Læseoplevelsen var af den slags, hvor man ikke kan vente med at bladre og bladre og bladre, fordi fortællingen er så perfekt, mens man samtidig hader at bladre, fordi der ikke er et ubegrænset antal sider. Jeg har tænkt mig at opdrive alt med hans navn på forsiden, for vi har her med en forfatter at gøre, der formår at portrættere socialrealisme og tragikomik på absolut højeste plan. 
  • Jonatan Spang: Min kommende ægtemand. Det er en umådelig lille og ubetydelig, på-størrelse-med-en-ært detalje, at han ikke kender til vores kommende bryllup og liv sammen. Men altså. Han kan da ikke andet end at blive glad. Udover status som mit livs kærlighed: Den sjoveste mand i Kongeriget Danmark.
  • Jonatan Løvehjerte: Fordi han kender til Nangijala og Nangilima og fordi han ganske smukt redder sin lillebror. 

1 kommentar:

  1. Ahmennn sikke da nogle billeder ;) hvor er de dog smukke. Bell håber du befinder dig godt i Toronto, du har da vist fået godt vejr. Knus,,,

    SvarSlet