lørdag den 31. august 2013

Som en ægtehustru bør leve med sin(e) ægtema(/æ)nd

Inspireret dels af Cuba (læs: deres lemfældig omgang til det at "være i et forhold") og dels af min ode til Jonat(h)an'er: Umiddelbart er monogami jo en ønskværdig ting. Og så alligevel overhovedet ikke. For eksempel synes jeg, at samtlige af mine mænd komplimenterer hinanden på smukkeste vis.
  • Aaron (Tveit): Aaron er nyeste skud på skammen. Og skulle der sidde nogle derude, der endnu ikke har set Les Miserables, så gør det. Om ikke andet fordi Aaron er med, har krøller og spiller revolutionær. Og okay han ender så også med at dø. Men altså. Se den! Bare husk, at han var min først. 
  • C.J.: En person som vi ikke behøver at introducere yderligere. Men fantastiske parmiddage ville det blive. Fandeme. 
  • Jonatan (Spang): Den har vi faktisk vendt før; lige her. Men det ændrer ikke på det faktum, at vi ville være så lykkelige sammen og have det fantastisk morsomt. Også selvom det er papa, der styrer elementerne... Vi kunne jo for eksempel tage til Vietnam, det er jo for siiiiiiindssygt - hvorfor har jeg aldrig været der?! Altså, vores forhold er ikke noget, jeg har tænkt meget over - det er bare en strøtanke. 
  • Joseph (Gordon-Levitt): Han er så, så, såååååå sød. 
  • Liam (O'Connor): 8210!
  • Mads (Mikkelsen): Hold nu op. Man er jo ikke lavet af træ, vel?
  • Michael (Falch): Jeg synes på ingen måde, at der skal analyseres på det faktum, at han er født i samme årstal som min far. Men. Michael jeg siger det bare: Altid til tjeneste!
  • Nikolaj (Lie Kaas): Hold nu op. Man er jo ikke lavet af træ, vel?
  • Thure (Lindhardt): Thure var faktisk min første mand. We go way back. Og han er ikke homoseksuel. Han er biseksuel - og det kan jo smutte det skidt. Ifølge min svoger er jeg jo også lesbisk, så jeg mener faktisk, at vi er det perfekte par. 
Som det nok kan fornemmes på a. frekvensen af indlæg og b. indholdet af indlæg, er jeg simpelthen helt utroligt aktiv i det der her Canada. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar