torsdag den 26. september 2013

Wallah!

Jeg har faktisk kun været i New York i to uger, hvilket er mærkeligt, fordi det føles som meget længere. Og mærkeligt fordi det derudover forårsager en mild omgang panik, idet der jo faktisk stadig er to måneder tilbage. Umiddelbart godt, men kunne jeg komme til at kede mig? Nå. Et afbalanceret menneske ville sige: "det vil tiden vise". Jeg vil sige: "wallah!". Men efter disse første to uger, har jeg endelig fundet ud af, hvad den gigantiske bygning, der ligger på den anden side af gaden og primært minder om en middelalderborg, og som jeg har udsigt til fra mit vindue, er. Kilden til min nyfundne viden er selvfølgelig ikke indsamlet ved at begive mig ud i en snak med de lokale, der sidder på trappen på den anden side af asfalten, men via gode gamle Google. Som kunne informere mig om, at det er et 200-værelses kombineret herberg-socialforvaltning-stoffer-og-alkohol-rehabiliteringscenter-samt-psykiatrisk-hospital for sorte mænd. Her kunne jeg godt komme til at sige noget politisk dybt ukorrekt, så det vil jeg bare helt holde mig fra, og i stedet for lade det være op til Jer at gøre med den information, hvad I har lyst til.

.......
Og så alligevel. Det er jo min blog, og hvis man følger med, ved man jo ligesom godt, at jeg bare er politisk ukorrekt. Som en vis færing bemærkede for efterhånden mange måneder siden. Derfor. Synes I jeg skal:
a. Smutte derned fredag aften med en flaske vin?
b. Råbe noget sjovt ud af mit vindue, såsom "wallaaaaaah"?
c. Tilbyde min arbejdskraft?
d. Begynde at trække gardinerne for lidt mere effektivt?

1 kommentar:

  1. Ahhh måske du skal nøjes med at høre om du kan arbejde:) det vil du da være så god til;)

    SvarSlet