onsdag den 16. oktober 2013

Barney - what up! - Stinson

Jeg har for en stund valgt at glemme mine bekymringer om a-kasse og lorte fremtidsudsigter. Eller mangel på samme. Fordi. Jeg har sgu fået selskab. Af mennesker. Det er godt med mennesker. Rigtig godt faktisk. Nogle af de der mennesker jeg mødte i det der Canada er nu i det her New York, fordi de har ferie fra skole (skole, fniiiiis). Således brugte jeg dagen i går med dem og det var vanvittig hyggeligt. Godt nok tog det mig lige et par timer at komme op i samtale-gear, eftersom det har stået relativt stille, siden Jane rejste og har ellers begrænset sig til butikspersonel og Skype samtaler. Men rart var det. Og vi var på ba-da-da-da-da-daaaaaaaa-da-da-da-da-da-da-da-da-da-da-da-da-da-di-ah bar. Alias McClaren's Pub fra How I Met Your Mother, som i virkeligheden hedder McGee's og ligger på West 49th. Det var jätte hyggeligt og med halloween tema, men eftersom halvdelen af selskabet var virkelig trætte og ikke rigtigt kunne se pointen i at være der, lagde det en dæmper på fornøjelsen. Og jeg mener - kunne ikke se pointen. Det er Barney Stinsons bar. Med drinks ved navn "Robin Sparkles", "The Naked Man", "Slutty Pumpkin" og "The Captain". Hallå mann! Dét er pointen. Nå. Men man skulle da være et dovent svin, hvis man ikke vendte tilbage engang i fremtiden. Umiddelbart ville den idelle opsætning involvere et vist sødt ægtepar. Se, så ville det blive legen-wait-for-it-and-I-hope-you're-not-lactose-intolerant-because-the-second-half-of-that-word-is-dary!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar