torsdag den 17. oktober 2013

Bredgade

I love you more and more for each passing day. Jeg har været på Broadway endnu engang (undskyld, Jane!). De besøgende fra Canada ville rigtig gerne se en musical på Broadway, hvilket jeg jo umiddelbart er typen, der sagtens kan forstå. De ville gerne se "The Book of Mormon". Et show jeg aldrig selv havde fundet på at tage ind og se, men fordi jeg er så sindssygt altruistisk socialt liderlig så vi denne og formåede sågar at få billetter til den fabelagtige pris af 27 dollars, fordi jeg stod i kø fra klokken 3 til 6. Løjerligt nok gik tiden ganske hurtigt og jeg fik da også øjeblikkeligt selskab af en mand fra Las Vegas, der som noget af det første spurgte "how's the gunsituaiton in Denmark?". Jow, nu skal du bare høre Roger.... Efter køkultur blev vi lukket ind og jeg fandt så ud af, hvad en musical om mormoner handler om. Nemlig om to unge missionærer, der sendes til Salt Lake Citys diametrale modsætning; Uganda. Den er skrevet af folkene bag South Park, hvorfor der var stærke advarsler om eksplicit sprogbrug. Boy, oh boy der var eksplicit sprogbrug. Og den var usandsynligt vanvittig røvhamrende gennemført genialt vidunderligt morsom. Griner stadig. Og hører soundtracket. Har så godt nok en smule ondt i håret i dag, men det var TOtalt det værd.

P.S. Har umiddelbart ikke tænkt mig at konvertere. Højst til sekten for musical-loooovers. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar