fredag den 29. november 2013

Ministeriet for rare røvhuller

Håber jeg virkelig i hvert fald. I går brugte jeg formiddagen på at være på Aarhus Universitet for at få afklaret den der tilbagebetalingsting af den nette sum 22.800 kroner. Damen kunne ikke give mig noget sikkert svar, for det var hendes kollega, der sad med sådanne sager (så hent hende! Jeg er i dén grad ved at gå ud af mit gode skind), men hun ville få kollegaen til at se på det og melde tilbage til mig. Snart. Og umiddelbart troede hun ikke, at der var noget problem med den dokumentation, jeg havde taget med. Så nu håber, håber, håber jeg, at det hele alligevel ender med at gå i orden.

I skrivende stund er det koldt, det regner, det er gråt og jeg forestiller mig, at det nok bliver ved med at se sådan ud. Jeg sidder i min seng iført morgenkåbe og hører Mads Langer, mens jeg skriver ansøgninger og beder til Karma om, at der er nogen, der vil ansætte mig. Og er egentlig ganske fornøjet. Fordi jeg i går var sammen med en af de sødeste og i dag tager til Silkeborg med en anden af de sødeste. Ved du hvad, Gunnar? Det er sgu ik så ringe, endda. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar