tirsdag den 26. november 2013

Ministeriet for relativt rare røvhuller

Jeg tør ikke helt sige det følgende højt, for når jeg siger ting højt, som jeg ikke tør sige højt, ender det som regel galt. Det jeg ikke tør sige højt er, at jeg tror, at de 22.800 kroner ender med ikke at skulle trækkes fra min i forvejen belastede konto. Midt i min panik, nej vent det passer faktisk ikke, på det tidspunkt var jeg blevet så apatisk, at jeg så "for lækker til love" - og så var det, at min veninde ringede og sagde, at hun havde fået samme brev for cirka en måned siden. Endnu vigtigere; at for hendes vedkommende var det blot endnu en bureaukratisk formalitet, som gik i orden ved at fremvise kvittering på, at de penge vi har fået fra AU er blevet brugt til at betale udlandsophold og ikke en rigtig sjov aften på... en eller anden bar som er knap 23.000 kroner værd. Den kvittering har jeg i dag fået fremskaffet og har tænkt mig at fremvise den på torsdag, hvor verden godt må være flink ved mig. Eller i hvert fald SU-kontoret på Aarhus Universitet.

Ellers er der vist ikke det store at berette, udover at jeg er blevet syg og helt igennem pisseirriterende som det er, er det dog også ganske gratis. Største udgift har været TUC kiks, som min mor har været så flink at sponsorere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar