lørdag den 30. november 2013

Papa. Echo. Romeo. Foxtrot. Echo. Kilo. Tango.

I kender nok allesammen min kommende mand Jonatan Spang, som ikke har lavet et onemanshow siden 2008, og jeg sparker stadig mig selv meget, meget hårdt for, at jeg ikke var til det show. Men så skete miraklet; Jonatan Spangs Bryllup (kun showet, ikke den faktiske ting mellem os) blev annonceret sidste år. Med planlagt premiere den 1. februar 2013. Og jeg rejste til Argentina den 28. januar 2013. Oh en bitterbille på størrelse med og i samme format som Rundetårn. Pissepikkelortepis. Bittert, bittert, bittert kvindemenneske. Og det gik jeg og så og spredte glæde med, indtil der skete det helt igennem vidunderlige, at brylluppet blev udsat. Med premiere den 1. oktober. Yippiyippiyip! Derfor har Maj og jeg haft en hot date med den gode Jonatan den 29. november 2013 siden den 28. november 2012. Denne weekend er derfor blevet tilbragt i Silkeborg, fordi man som dedikeret fan selvfølgelig er villig til at rejse for at se manden. Silkeborg er jo egentlig en hygsom by, med mægtig rare buschauffør, der er villig til at køre en helt til døren. Den dør var døren til vores hotel, hvor der var en eller anden håndboldforsamling sjovt nok med håndboldspillere. Og Jan Pytlick. Som ikke er så høj i virkeligheden, men han ser da rar ud. Pointen med Silkeborg var uomtvisteligt Jonatan Spang og ikke alene var showet knaldergodt. Det var GENIALT! Det var Jonatan, det var vand, det var perfekt timing, det var tankevækkende, det var urimeligt morsomt, det var flere steder meget tydeligt at høre, at Maj og jeg var tilstede, det var et interessant take på feminisme og yoni og lingam, det var pisseærgerligt, at jeg ikke sad på første række. Det var SCHJOVT! Og selvom min fascination og begejstring af Jonatan Spang er uendelig, har weekenden været sublimowitz fordi, jeg har haft kvalitetstid med min bedste veninde, som er en person, jeg er endnu mere pjattet med og som jeg har savnet rigtig meget.

Således vil pessimisten her gå til ekstremer og konkludere, at denne weekend indtil videre har været intet mindre end pisselækker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar