tirsdag den 3. december 2013

Tirsdagsteori

Teori er måske så meget sagt. Point being at jeg godt ved, at umiddelbart svinger mellem ekstase og at være lidt depri. Det er egentlig ikke så mærkeligt, når man tænker over det, for det afspejler ret fint undertegnedes sindstilstand i tiden. Lige nu sidder jeg for eksempel og har det ok rart med soundtracket fra Krummernes Jul, hvorimod jeg i går havde voldsomt hævede øjne. Lad i morgen være en overraskelse.

Jeg er forvirret. Og frustreret. Men jeg er også ret glad. Det meste af tiden i hvert fald. Nogle gange, navnligt når jeg er alene, rammer livets realiteter mig med alt for stor kraft, men omvendt ved jeg jo også godt, at så er det heller ikke værre, for jeg har jo trods alt mit gode helbred og et rimelig rummeligt og rart netværk. Men altså. Selvom jeg godt ved det, bliver jeg alligevel nogle gange ked af det. Simpelthen fordi det ikke var det her, jeg regnede med.
Tror i virkeligheden bare jeg prøver at sige, at jeg er glad for, I hænger på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar