torsdag den 2. januar 2014

Bedste sætninger fra 2013

Lidt risikabelt at forsøge at nedskrive alt det bedste fra 2013, men i og med, at jeg synes, folk har sagt nogle løjerlige ting til mig, vil jeg alligevel gøre forsøget:



  • "Is she OK?" 
  • Bekymret spurgt fra velmenende brasilianer til Sigrun. Selv var jeg i gang med at grine, hvilket sjovt nok var anledningen til bekymringen. 


  • "Den 4. juli 2016 klokken 14 foran Jesus. Drinks are on me." 
  • Vigtig information at have - det skal nemlig fejres, når nogen bliver VIRKELIG gammel.
  • "Kan du ikke bare finde et arbejde, hvor du skal tale helt vildt meget?" 
  • Henvendt til mig. Fra 14-årig. 
  • "Er du lesbisk?"
  • Bum bum. Umiddelbart nej.


  • "Nej, men jeg tænkte egentlig også nærmest det modsatte"
  • Efterfølgeren til ovenstående.  
  • "Din nasty lille tøs"
  • Ingen kommentarer.  
  • "Du er en latterluder"
  • Fra Sigrun. Har det helt fint med at være dén slags luder.


  • "Hvornår tager du hjem?" 
  • Og det var så min kære onkel. Som må være fuldstændig pjattet med mig. 
  • "Nå Isabella. Hvem skal så have lov at åbne gave først? Dig eller din nevø?" 
  • Ja, jeg kan jo godt fornemme på det diskrete spørgsmål, hvad du mener. Bare fordi man er 20 år ældre, skal man absolut være den mest modne.
  • "Is she drunk?"
  • Og nej, det var hun ikke. Endnu. 


  • "Chicas. Come with me. I'll take you anywhere - you wanna go to France?" 
  • Hørt på gaden i Jujuy, Argentina. 
  • "Du er et sjovt lille væsen" 
  • Med hilsen fra Færøerne
  • "Hvis du var en Facebook-side, ville vi være fans af dig" 
  • Forfriskende scorereplik. Som ikke virkede. Muligvis fordi de var to?
  • "Det er garanteret det samme, der hvor I kommer fra. Så serverede han kålpølse og gammeldags hvidkål til nytår" 
  • Og rigtig hjertelig velkommen til Jylland.

  • "You're cool as fuck" 
  • Now, that's the spirit!

  • P.S. Undskyld det helt igennem tåbelige layout. Kan simpelthen ikke få det her fis til at se nogenlunde almindeligt ud, og har nu opgivet, så I må tage det som, det er. Uuuh - et ultimatum.

    Ingen kommentarer:

    Send en kommentar