mandag den 3. marts 2014

Det er mig en gåde:

  • Hvor urimeligt det er, at jeg bliver syg, netop når jeg har rost eget immunforsvar til skyerne. Og det sker ellers al-drig. Men jeg må jo op på ingefærhesten igen. Pronto. 
  • Hvem der tager til Singlebal i Spørring. Vil virkelig gerne benytte lejligheden til at understrege, at jeg ikke har deltaget i en sådan galskab, men at jeg er kørt forbi etablissementet i bus nummer 118. Og jeg forstår det virkelig ikke - det må være de modnes udgave af et halbal. Tror umiddelbart ikke på, at man finder kærligheden i downtown Spørring, mens man danser træskovals til countryverdenens allerstørste hits.
  • Hvordan jeg ikke kan nå at tænke - i god nok tid - at man ikke skal sætte en sofa ovenpå højre storetå, når man er ved at støvsuge. 
  • Hvorfor folk stiller op til interviews i Politiken om deres enten tantriske eller ikke-eksisterende sexliv. But why? But why have I read it?
  • Hvordan folk kan være i tvivl om, hvorvidt ham der Putin er en en god ide. Det er han ikke, hvis du skulle sidde og være en af dem.
  • Hvor stor smagsforskel der er på peppermint og spearmint. Sidstnævnte er klar favorit. Jeg går måske lige lovlig meget op i tyggegummi....
  • Hvordan det kan være forsidestof for Se & Hør, at Thomas Helmig har fået en ulovlig tatovering. Tror på, det er svært at finde en nyhed, der er mig mere tordnende ligegyldig.
  • Hvordan det kan overraske mig, hvor den journalistiske integritet ligger, når man er ansat på Se & Hør. Tænker, at den snildt kan placeres på en tissemyres ryg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar