tirsdag den 25. marts 2014

Nu med iPhone

Jeg har fået en iPhone. Ja, fået. Hurra for onkler (der er gadget-entusiaster). Well hello there 21st century. Nu giver det pludselig mening, når folk klejner ud over en eller anden app. Ikke mindst snapchat. Som allerede nu viser sig at være en særdeles farlig nyerhvervelse. Men en utrolig underholdende en af slagsen. Og jeg kan har fået MobilePay ligesom de seje børn. Sagt på en anden måde, er der ikke et øje tørt. 

Og så alligevel. Det største problem ved denne iPhone er bare, at jeg jo aldrig har holdt mig tilbage for at kritisere Apple og blandt andet tit har nævnt, at det sted Appletilhængere gakker ud over nye features og design er det samme sted i hjernen, hvor religion hører til. Den er sgu god nok. Har læst det på internettet - kilden til sandhed. Nøjagtig ligesom disse indlæg. Men statistikken taler nu imod mig; jeg har både en iPod og nu en iPhone. Ups. Og det går jo ikke rigtig at blive ved med at nedgøre egen kognition. Så det er jeg hermed holdt op med. Men jeg får altså ikke en Mac -dét gør jeg ikke. Til gengæld er der en hel del af Jer stakkels intetanende mennesker, der i fremtiden (og med fremtiden mener jeg fraaaaaa NU af) får den tvivlsomme ære at modtage klodens mest stenede og intersigende snapchats fra mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar