tirsdag den 15. april 2014

Snot er hverken hot eller godt

På femtedagen for den herlige influenza, jeg har pådraget mig (fordi april er og bliver en kæmpe kost), er jeg nødt til at spørge mig selv, hvor meget snot der kan være i mit hoved? Uden at gøre alt for meget ud af at male et billede af den lækre bakteriemasse, kan jeg konkludere at det er meget. Rigtig meget. Snottet har desuden følgeskab af en kløende gane - et problem der forsøges afhjulpet af at klø med tungen. Det virker ikke, men ser til gengæld vanvittigt godt ud. En hals der, hvor mine mandler engang var, er beklædt med resterne af det pigtråd, der blev brugt til Jerntæppet, albinoøjne der skyr vind, sol, regn og alle andre vejrtilstande og som uhæmmet løber i vand som en anden Bubber der står over for B.S. Christiansen, der tvinger ham til at dræbe en regnorm. Prikken over i'et er en stemme, der bedst kan forklares som en usexet og tvekønnet udgave af Bruce Springsteen. 
Men ellers går det meget godt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar