mandag den 11. august 2014

Natholdet

Ja, det er måske lidt en overdrivelse. For holdet består af mig. I nat er sidste nat i det lange seje nattevagtstræk  - om tre timer spankulerer jeg ud af døren med ambitionen om aldrig at skulle have nattevagter igen. Det sutter så vanvittig meget røv. But now the end is near. And I am so loving it! Så skal jeg fandme til rent faktisk at sove om natten ligesom alle de andre børn.

Mødet med gæster er, om natten, minimalt, men har alligevel været heldig nok til at møde nogle enere. Mit indtryk er, at hotellets gæster generelt siger mere upassende ting til mig end til de andre receptionister - om det er min udstråling, den er gal med eller om jeg er født under en vanvittig pervers stjerne, aner jeg virkelig ikke. Uanset har jeg de sidste par nætter hørt følgende guldkorn - nogle henvendt direkte til mig, andre overhørt:

  • "Så du hvor de der ludere gik hen?"
  • "Hvor må man bolle henne?"
  •  "Jeg skal altså se den der plastikfisse, du har med."
    • Efterfulgt af:
  • "Jeg har den ikke med."
Sidstnævnte er så også typerne, der i skrivende stund har besluttet sig for at holde mig med selskab i receptionen. Og for det kan jeg jo kun være særdeles taknemmelig. Måske i håbet om andet end plastikfisse. Og til det kan jeg kun sige pænt nej tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar