tirsdag den 26. august 2014

Ting jeg ikke kan overskue

  • At sæson 3 af Orange Is The New Black først kommer i totusindogfemten. Femten.
  • At tredje del af The Hunger Games har biografpremiere i no-vem-ber. Det er om alt for lang tid.
  • At justeringen på min cykelhjelm afjusterer sig selv, så den sidder løst/skævt/fucked.
  • At jeg skal til at sætte mig ind i AUs nye pishposh/pispotte smarte system, Blackboard. Er ikke nede med teknik, men det kan da umuligt blive et mere røvsuttende system end AULA og First Class.
  • At kendte mennesker synes, de skal køre blogger-stilen. Fordi majoriteten ikke kan finde ud af at administrere det danske skriftsprog, og jeg synes måske nok, at et skriftligt medie ikke er det mest oplagte, hvis man ikke kan kende forskel på ligge/lægge. OG fordi de sjældent har noget at fortælle udover, a. at de træner hårdt for deres perfekte kroppe, b. men at de ææææælsker mad og c. at de bare virkelig synes, at den danske presse er super ond altså - fordi de er jo osse bare almindelige mennesker. Ikke? Lissom. #jegbrækkermigilygtepælstykkestråler.
  • At jeg skal til at studere igen. På den seriøse måde. Hvis vi skal være ærlige omkring det, er det egentlige problem, at et humanoira studium betyder, at man skal være i besiddelse af noget killer selvdisciplin. 
  • At de to møder, jeg har haft med drenge, mænd, fyre på matriklen her dels var i forbindelse med vasketøj - rent, men alligevel mindre fedt og dels en ungersvend, der havde smækket sig ude og derfor bankede på min rude, mens jeg kørte den ind med en ansigtskulør a la Dannebrog og muligvis var i gang med at skråle med på noget flødepop Christopher-drengen. Hovsa.  
  • Vejret. Ja pt skinner solen. Men det kan Dansken ikke styre. Og så bliver Dansken syg. Og når jeg skriver Dansken, så mener jeg mig. 
  • First world problems, I know. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar