tirsdag den 2. september 2014

Jamen hej september, kom du lige forbi?

Plussiden af sommeren 2014:

  • En tre måneders undskyldning for at spise is i tenderende klamme mængder.
  • P.A.R.I.S.
  • Ikke at give en fuck til Nik & Jay koncert i bøgeskoven. 
  • Lejlighed. Lille, men min. Og cykelafstand til bedste ven. 
  • Et temmelig perfekt bryllup i dobbelt A. 
  • At yngste nevø nu siger "mosdi". Mosdi er stolt og der kan skæres tykke skiver af stoltheden over begge - helt objektivt de smukkeste - drenge. In das ganze welt. 
  • NorthSide festival. Mit festival cherry blev poppet. Med maner (og øl) blev det poppet. OG jeg har stadig et billede af mig og Nathan Maxwell, og JA jeg viser det stadig stolt frem. 
  • Jeg har langt om længe fået set noget Mad Men (fordi jeg er og bliver en langsom padde) og jeg er fan! John Slattery - ja tak, ja tak, oooog ja tak!
  • AU har endnu ikke opdaget, at jeg er fuldstændig sindssyg og har derfor budt mig velkommen tilbage.

Minussiden:

  • Jeg har slet ikke spist nok is. 
  • Min privatøkonomi. Alias Grækenlands bruttonationalprodukt. 
  • Har været lidt for bevidst om, hvordan livet så ud for et år siden. 2013 var legen-wait-for-it-dary. 2014 not so much. Satser på, at 2015 kommer til at sparke noget seriøst nummi. 
  • At jeg ikke én eneste gang har været ude at bade. Hvilket hænger sammen med:
  • At jeg primært har været buret inde på et hotel h.e.l.e. sommeren. Hvorfor jeg allerede nu har bestemt, hvad der skal ske næste sommer. Dét bliver fedt - og så er det jo heldigt, at det er liiige om hjørnet. Eller noget. 
  • Jeg har siddet indenfor og set Mad Men. Om sommeren. Armen for helvede altså. 
  • Jeg skal så starte på AU. Bum bum bum. Status følger. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar