søndag den 9. november 2014

Hadelisten #2

  • Mennesker der staver "sgu" med k. Eller q. 
  • Nissehue typer i oktober og november. Faktisk også i december, medmindre de er børn. 
  • Lola fra Go' Morgen Danmark
  • Morten Resen fra Go' Morgen Danmark
  • Piger med sprittusch optegnede øjenbryn. Fucked up skønhedsidealer. 
  • Selvhjælpsbøger i genren mand/kvinde/kærlighed/forhold. Undskyld mig lige, mens jeg brækker mig. 
  • Dårlig ånde. 
  • Dr. Phil. %¤E&/()=?/&%¤#!!!!!!
  • 1864. Serien. Ikke krigen. Ikke at jeg er pro krig, men mere et udtryk for præcist, hvor indædt jeg hader serien. 
  • Typer, der ikke har noget imod at tage æren for arbejde, der ikke er deres. 
  • At Ted Chaough lovede Peggy at forlade sin kone, men så gjorde det modsatte. 
  • At det tager mig cirka fem måneder at huske min nye alder efter fødselsdag. Dårlig timing. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar