fredag den 12. december 2014

Apropos

Engang i sommers var jeg meget nervøs, da jeg sendte en ansøgning af sted til et af de mest geniale magasiner i vores land. Det hedder Apropos Magazine. Jeg var endnu mere nervøs, da jeg skulle skrive en prøveartikel og cirka ved at dø af angst pre Skype-samtale med stifter og chefredaktør. Cirka lige så nervøs som da jeg gik i 1.g. og var stensikker på, at 3.g'erne var bødler hele bundtet. Men fandenfilenduseme; jeg har fået lov til at skrive for dem. Apropos altså. Ikke 3.g'erne. Jeg fik sådan set helt officielt lov til at være en del af den helt officielle redaktion af den helt officielle chefredaktør i september, men fordi jeg er sådan en forsigtigper skulle jeg lige være ottetusind procent sikker på, at de ville beholde mig inden jeg udbasunerede min glæde over at være en del af noget så fint. For jeg sad da med en vis frygt for at få en mail med "Vi har sgu ombestemt os" i emnefeltet. Det har jeg ikke fået, og jeg tror faktisk, at jeg får lov at blive.

Det helt fantastiske ved Apropos er, at det er nøjagtig my kind of writing. Altså det subjektive stads. Jeg har aldrig brudt mig om objektive skriv, det er ikke min thang, og det har også altid været det, jeg er blevet kritiseret for i det der skole. Man kunne kalde det mit rette element, en fisk i vandet, blommen i et æg.
Man kunne også bare sige, at jeg har mega optur over Apropos! Og jeg synes da så afgjort, at du skal trykke på det nedenstående link, for wallah jeg sværger, det er awesome! 
www.aproposmagazine.dk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar