mandag den 1. december 2014

Det er snart jul

Jeg ønsker mig en rejse af + fire måneders varighed til Mellemøsten, en mere til Irland, endnu en til Spanien, og jeg ønsker mig at bo i Barcelona og Japan. Jeg ønsker mig at leve af at have fingrene kronisk tapeseret til tasterne. Jeg ønsker mig de udsolgte sølv sneakers fra Nike. Jeg ønsker mig en tylkjole som den Carrie Bradshaw har på i Paris i det sidste afsnit af SATC. Jeg ønsker mig, at jeg turde gå i en tylkjole i Paris. Jeg ønsker mig, at modebloggerne bliver kvalt i deres cupcakes. Jeg ønsker mig en en privat ø i Sydhavet. Jeg ønsker mig at lave et interview med Lena Dunham. Med Passenger. Med James Bay. Med Nik & Jay. Med Bill Murray. Med Bent Fabricius-Bjerre. Med Bruce Springsteen. Jeg ønsker mig at kunne forstå alle mine familiemedlemmer på samme tid. Jeg ønsker mig mere WHAM! og George Michael. Jeg ønsker mig, at reality-tv ville brænde op i helvede. Jeg ønsker mig, at Christiane Schaumburg-Müller på noget niveau forstod begrebet feminisme. Jeg ønsker mig at være mere ligeglad med ting, der jo alligevel er uendeligt ligegyldige. Jeg ønsker mig medvind på cykelstierne. Jeg ønsker mig vanter, der varmer alle ti fingre. Jeg ønsker mig mindre frelsthed, mindre smålighed, højere til loftet, mere omfavnelse og større sko.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar