fredag den 26. december 2014

Julens opdagelser/erkendelser/observationer


  • Jeg har fået alt for mange fine gaver - blandt andet cirka verdens sejeste hørebøffer. Oh Bruce Springsteen og The National - hit me with your rhythm stick, hit me slowly, hit me quick
  • Jeg deltog helt ufrivilligt i VM i opkast natten til den 22. december. Og jeg vandt. En medalje af mere opkast. 
  • Jeg magter ikke de mennesker, der lige om lidt vil ønske mig glædelig bagjul.
  • Jeg craver syrligt slik. Fordi der er alt andet slik, men intet syrligt i mine forældres hus at opdrive. Så godt opdraget er jeg nemlig. 
  • Det der januarudsalg kan satme godt komme an. Jeg er klar. Med prioriteret liste og stakkels intetanende dankort. 
  • Jeg morede mig urimeligt meget over omskrivningen af Jingle Bells til "single girls, single girls, single all the way".
  • Min mor synes, at det er for meget af det gode, når jeg leger Fritz fra Snobberne og snakker om spændstige au pair piger og liderlighed til ellers pæn julefrokost. 
  • Man skulle jo tro, at forelskelsen ville aftage, men for helvede, hvor er jeg bare helt hjerteknusende vild med begge mine nevøer. Helt forståeligt, eftersom de objektivt set er de dejligste drenge på jord. 
  • Endnu en mand vi kan tilføje til listen over dem, jeg gerne vil giftes med, er Mac Barnett. 
  • Jeg kan sgu egentlig meget godt lide Jacob Haugaard - i mit næste liv vil jeg være en mand, der går klædt som Jacob Haugaard. Men jeg vil ikke være venner med Finn Nørbygaard. 
  • Jeg bryder mig virkelig ikke om, når folk beder mig om at trække luft ind, mens jeg er ved at fortælle en historie. Det er en forholdsvis pæn måde at bede mig om at klappe kaje på.
  • Jeg elsker (!) at være i kirke juleaften. Og der findes enkelte præster, der ganske enkelt er fænomenale. Flemming Kloster (no shit) er en af dem. 
  • Jeg føler intet behov for at spise hverken flere kogte eller brunede kartofler før et godt stykke inde i 2015.
  • Jeg er på ingen måde nede med, at adskillelige familiemedlemmer synes, jeg skal erkende, at jeg citat snart citat slut bliver TREDIVE. 
  • Til gengæld er jeg mega meget nede med, at min Faster sagde til mig, at folk bliver meget ældre i dag og derfor behøver jeg blot at opnå mine før-30-ting, inden jeg fylder 40. 1000 point til Faster Mona.  
  • Jeg håber, I er forædte, forkælede, begavede og glade. 

1 kommentar:

  1. Jamen du bliver snart 30. Og det er alt andet lige bedre end ikke at blive det;-) går allerede nu og samler materiale til TALEN

    SvarSlet