tirsdag den 13. januar 2015

Forresten vol. 2


  • Synes jeg ikke, det er i orden at kalde mig hysterisk. Barnlig, hidsig, stædig, en skidespræller af format til tider - de mærkater accepterer jeg. Men synes fandme ikke, jeg er en hystade. Jeg er til gengæld så vred og barnlig, at jeg påtænker en hævn så hysterisk, at tidligere "hysteri" kommer til at virke som en badeferie på Zanzibar. 
  • Er jeg måske gået lige aggressivt nok til værks med det der januarudsalg. Shoppestop i de næste 3 måneder, det kommer til at ske. 
  • Husker jeg pludselig, hvor meget jeg elsker Regina Spektor.
  • Er jeg stadig fuldstændig betaget af og benovet over Apropos Magazine.
  • Er jeg i den forbindelse ret meget på toppen over, at jeg kan kalde det research at stene rundt i Internetland. 
  • Nærmer tiden for den sidste Mad Men sæson sig. Og endnu vigtigere tiden, hvor O'Malley og jeg skal holde en temafest. Oh whiskey og strutkjoler, kom an. 
  • Nærmer tiden sig også for boyband reunion i Sydtyskland. Ord kan ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig, og hvor meget jeg nægter at skrue egne forventninger ned. 
  • Har jeg overordentligt svært ved at acceptere den manglende sne. 
  • Har jeg tænkt mig at gå all in på fastelavnsbollesæsonen - fordi det glippede lidt for mig sidste år og dét er sgu synd. For mig. 
  • Er jeg nået konklusionen, at jeg nok godt ville kunne bo i Odense. 
  • Skal jeg have fundet mig en ny tandlæge, og det er af uvisse årsager et komplet uoverskueligt projekt for mig. 
  • Går fordelene ved at have en veninde, der skal bo i Sevilla i fire måneder op for mig. Den primære (og eneste?) er at have en totalt god og gyldig undskyldning for at skride til Sevilla. 
  • Er ris sgu da egentlig mega kedelige. Medmindre de er overdynget med noget hvidvin-chili sauce, in which case, jeg er fan. Men hvide rend-mig-i-røven-ris?
  • Er min søde veninde, Christina, blevet forlovet og jeg kan lide det! 
  • Bruger jeg seriøst for meget energi på at hade YouTube reklamerne. Jeg mener, de ér der jo for helvede, men jeg bliver lige arrig (ikke hysterisk!) hver gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar