fredag den 23. januar 2015

Siden sidst

Har jeg haft en meget overraskende craving efter parisertoast. Har I nogensinde tænkt på, at det ikke er noget, der findes i de voksnes verden? Det er som om, at parisertoast kun hører frikvarter i folkeskolen til. Jeg har været relativt meget fuld på hverdage i januar og måske derfor synes jeg, at denne januar indtil videre har været uendeligt meget sjovere, end de ellers har for vane at være. Jeg har - som den firstmover jeg er - fundet ud af to ting; 1. Lana del Rey er dejlig, og jeg forstår pludselig, hvad folk har talt om, 2. Before Sunrise er intet mindre end fabelagtig, og jeg forstår pludselig, hvad folk har talt om. Jeg har genopdaget Phil Collins og er alt for meget på toppen over ham i alt for seriøs en grad. I et angreb af kedsomhed på arbejde, gav jeg mig til at tælle mine kjoler (nej, jeg havde dem ikke med - talte ud fra det der hukommelse) og nåede op på 45. Talte efter i forgårs - havde kun glemt fire. Det betyder, at jeg har niogfyrre kjoler. Det er jo vanvittigt. Fuldstændig fucked-up - jeg er et materialistisk svin og jeg skammer mig. Men ikke nok til at skille mig af med dem. Jeg er jo ikke idiot.

Jeg har i dette øjeblik fået en sms fra laksene1 med et "hip hurra med fædselsdagen" (ja, med æ). Jeg skal møde klokken 7 i morgen alt-for.tidlig, så jeg tror måske bare, at jeg går i seng nu. Klokken er 21.19 og jeg lever det vilde liv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar