lørdag den 18. april 2015

Mine forventninger til/fordomme om Sevilla:


  • At alle kvinder går i høje hæle og har Madonna-røde læber. Og at minimum en fjerdedel af dem er hoppet i en flamencokjole med prikker og flæser.
  • At der kommer til at være en klar forventning om, at jeg begynder at kunne lide kaffe. Jeg bryder mig ikke om det stads, heller ikke selvom jeg i Costa Rica smagte noget af det bedste, der findes. Jeg synes altså, at det smager af dårlig og bitter te.
  • At mændende er meget behårede. Hvis de nu tilfældigvis er utroligt pæne, går det nok også. 
  • At jeg finder et sted mellem 10 og 20 par øreringe, jeg ikke kan leve uden.
  • At mig og sangria bliver rigtig fine venner.
  • At jeg kommer til at flove mig mere end Flovmand, når jeg skal forsøge at snakke det der spansk.
  • At der er spanske tapasserverende tjenere i pingvinsæt på hvert gadehjørne og med en tyk spansk dialekt på det middelmådige engelske. 
  • At jeg kommer til at gå i sandaler. Uden at fryse, forstås. Måske endda et stykke med bart ben.
  • At der kommer en enkelt kommentar på farven af mit hår
  • At der er konstant solskin og at alle smiler til alle. Fordi de er forårskåde. 
  • At deres fliser er smukke mosaikker. I have this thing with floors. 
  • At jeg kommer til at spise minimum en is om dagen. Med TRE kugler. Jævnfør at der, da Sara og jeg var i Paris, var to tykke madammer ved Versailles, der var dybt forargede over en sådan konsumering. Hallå, Versailles, Marie Antoinette, "let them eat cake". Need I say more? 
  • At himlen hver aften forvandler sig til en guddommelig palet af orange, pink og rød. 
  • At Sara og jeg igennem latter får trænet vores mavemuskler mere end en romaskine kan mønstre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar