lørdag den 16. maj 2015

Forresten vol. 5

  • Jeg tror på, at årets valgkamp bliver den bedste i mands minde. Dansk politik = gøglercirkus. Yahya Hassan kan recitere fordele og ulemper ved EU, mens Charlotte Bircow forklarer vælgerne, hvordan de kan få baller af stål. 
  • Jeg har fået schock-wave behandling af min højre høfte. Jeg er nemlig åbenbart 95. Det gør i øvrigt ret ondt. 
  • Jeg er mega meget nede med Oscar Wilde. Manden var jo genial. Jeg har lige læst The Picture of Dorian Gray og den er fantastisk. Fan-tas-tisk, siger jeg. 
  • Jeg har lige bestilt studiekort til SDU. Jeg ved godt, jeg lyder som en ridset plade, men hold nu kæft, hvor jeg glæder mig til at begynde på det der journalist-studie. 
  • Mad Men er kommet tilbage! Fuck ja! 
  • Det allersidste afsnit af Mad Men løber over skærmen i morgen. Fuck nej!
  • Hvem fanden køber hvide strømpebukser? Når man kan købe dem i butikker, må der jo være et marked. Jeg kan dog virkelig ikke forstå, hvad det skulle være godt for. Medmindre man skal til kostumefest som Frankensteins brud. 
  • Var jeg nede at handle, hvor der foran mig i køen stod en smuk pige, som jeg har gået i gymnasiet med. Jeg ved ikke helt præcist hvorfor, måske fordi jeg lignede udskidt æblegrød, måske fordi jeg var småsyg, måske fordi der lå en literis i min kurv, måske (læs: formegentlig) ubegrundet, men i hvert fald kunne jeg ikke overskue en potentiel småsnaksseance, så jeg kom pludselig i tanker om, at jeg sgu da manglede konserves. 
  • Jeg troede egentlig, at jeg klarede frisag (ro på, mener det ikke dårligt) i forhold til bryllupper i år. Nope. 8. august sker der ting og sager. Kjolen er i hus. Den er flot. Jeg er så materielt forelsket, som man kan blive. 
  • For syv minutter siden købte jeg billet til Roskilde Festival. Ja tak, ja tak OG ja tak. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar