mandag den 1. juni 2015

Forresten vol. 6

  • Vil jeg skide på, hvorfor Laura er liberal. Men takket være YouTube ved jeg, at det er fordi hun startede på et ret lille gymnasium uden for København. Stop. Jer. Selv. 
  • Vil jeg overveje at producere reel prosa i stedet for kun lister. 
  • Går det ikke så godt med ovenstående projekt. 
  • Har jeg fundet min forsvundne tvilling. Hun hedder Hanan, hun er journaliststuderende in spe og tilfældigvis min kommende rumbo. Fyn, tag Jer i agt! Det bliver ORNLI' godt!
  • Er i dag fantastisk for min trang til orden. Det er mandag, det er den 1., det er den første sommermåned OG solen skinner. 
  • Kan jeg ikke forstå, hvordan det konsekvent kan lade sig gøre at putte to strømper - som i et par - ind i vaskemaskinen, når det kun er den ene sok helt uden ven, der er tilbage efter centrifugeringen? Hvor fanden bliver de af? Findes der et sokke parallel-univers?
  • Kunne vi ikke lige sige, at internettet slappede af med, at Kim og Kanye venter barn igen? Jeg synes, det er borderline børnemishandling at kalde sit barn North. Det bliver til gengæld hysterisk morsomt, hvis lillesøster/bror skal hedde South. 
  • Forstår jeg ikke Abercrombie & Fitch/Bitch. Kan vi ikke godt i virtuelt plenum blive enige om, at det er joggingtøj til snobber?
  • Jeg forstår heller ikke mennesker, der rejser sig fra deres DSB sæde, i det sekund den mekaniske stemme med dertilhørende kongeblå uniform ytrer ordene "Næste station Århus". Alle ved jo, at DSB aldrig kommer til tiden, heller ikke når toget har skiftet spor, og nærmer sig destinationen. Jeg er officielt et bestjålet æbletræ fra at være en sur gammel mand. Alternativt Tante Grøn. 
  • Har jeg ved et rent uheld kigget på Gannis forårskollektion. Det skulle jeg ikke have gjort.
  • Har jeg overordentligt svært ved at acceptere, at DF har valgt en kornmark som baggrund på deres valgplakater. 
  • Ønsker jeg mig Oh Lands nye cd. 
  • Skal jeg se Marie Key på fredag. Og nej, hun er ikke Oh Land, men stadig hvad jeg vil kalde ret så skøn.
  • Er jeg mere konkurrencepræget på en cykel end min kondi tillader. Jeg nægter pure at lade mig overhale i morgentrafikken, hvorfor mit ansigt har samme farve som en overmoden tomat, når jeg kan parkere cyklen. Jeg overhaler pensionister, unge og endda de stræbsomme typer i stramme lyocell shorts. Jeg er pisseirriterende. 
  • Går det rigtig dårligt med at affaldssortere mit hoveds indhold. 
  • Går det skizofrent med at acceptere mit hoveds indhold.
  • Går det rigtig godt med at danse *rigtig flot* til Britney Spears. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar