søndag den 21. juni 2015

Forresten vol. 7.

  • Er Phil Collins en virkelig dejlig mand. Flødepop i stride strømme? Jo tak, nu du spørger så pænt.
  • Magter jeg ikke rigtigt udsigten til at være hjemløs igen. Et er at skulle pendle til Århus. Men at pendle til Odense? Pænt nej tak herfra. 
  • Magter jeg heller ikke rigtigt udsigten til at skulle bo på kollegie. Virkelig ikke, faktisk. Det er jeg ganske enkelt blevet for gammel til. 
  • Skal jeg til Berlin til oktober. Fordi nogen lige er fyldt 25 og det skal fejres! Med pretzel, vingummibamser og historiens vingesus.
  • Kunne det godt gå hen og blive et problem, at hele 3. sæson af Orange Is The New Black kan streames på én gang. Jeg har lyst til at sluge det hele råt, men ved jo godt, at jeg burde rationere fornøjelsen. 
  • Kan jeg ikke helt finde ud af, om jeg vil vide præcist, hvor ulækkert der er på Roskilde.
  • I stand corrected. Jeg vil ikke vide det. 
  • Kunne jeg godt finde på at købe en hel kasse Sun Lolly is. Og spise dem selv. 
  • Er jeg rigtig træt af mennesker, der brokker sig over, at der bliver sparet på deres arbejdsplads/i deres børns daginstitution/på deres tantes hjemmehjælp. Men samtidig nægter at betale mere i skat. Skulle vi lige tage et lynkursus i matematik? Noget med at plus og plus giver minus. 
  • Har jeg rigtig meget imod, at der deles gaver (roser, rundstykker, salat) ud under en valgkamp. Borderline korruption?
  • Forstår jeg ikke mennesker, der ikke stemmer. De mister retten til at brokke sig. Og dét skal jeg fandme ikke nyde noget af, så ind i stemmeurnen med mig. 
  • Hvor jeg morede mig kongeligt over muligheden for at sætte et kryds ud for navnet Yahya Hassan. 
  • Brugte jeg i sidste uge en hel aften på at se Pippi. For jeg har da boksen. Selvfølgelig. Hun er ubetinget mit idol. 
  • Har jeg stadig hede drømme om at tage til Mellemøsten med min rygsæk. 
  • Kunne jeg godt tænke mig, at James McAvoy slog et smut forbi. Eller John Slattery. Eller Elvis cirka 1956. Eller Heath Ledger cirka 2003. 
  • Synes jeg ikke, det er i orden med november-associationer i midten af fucking juni. 
  • Håber jeg, at solen pt er i gang med at lade sig op, så der bliver masser af uv-stråling til Roskilde. 
  • Skal jeg *virkelig* huske at købe et telt til Roskilde. Kan lige se det for mig... "You had one job!"
  • Skal jeg til at skrive en artikel om Tina Fey til Apropos - det betyder, at det er helt ok at bruge en søndag på at google damen. Jeg er nede med det.
  • Snakkede jeg i går med en kvinde, som har syv børn. SYV. Helblods-børn. Ikke dele. Hun har født SYV børn. Det er jo vanvittigt. 
  • Prøver jeg at undgå internettet, fordi der er det der udsalg. Men jeg har ikke det der råd. 
  • Går det ikke imponerende med ovenstående projekt. 
  • Derfor slukker jeg min computer nu. God søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar