søndag den 29. november 2015

Forresten vol. 13

  • Er det i dag den 1. søndag i advent og jeg har fået pakkekalender af min mor. Det er et juletræ og det har klokker på. 
  • Tror jeg, at der er nogen, der har kreeret en falsk LinkedIn profil i mit navn. Og til det kan jeg kun spørge: Hvorfor?
  • Tog jeg forleden mig selv i at Google mine veninders navne. 
  • Er Jonatan Spang stadig genial. Hans Danmark er så spiddende begavet og morsomt, at man ikke kan undsige sig at have lyst til at fri til ham. Det skulle da lige være, hvis man var lavet af træ. 
  • Er det fjollet, når folk brokker sig over DSB. Men det er meget svært at lade være. De sidste seks gange, jeg har skullet transportere mit legeme med offentlig transport og uoplyst valgt de Danske Garanter for Skuffelse, har togene været forsinkede eller aflyste. De gør det så svært at elske dem.
  • Er det på ingen måde ok at fjerne ventesalen på Århus banegård. Især fordi der på dens plads nu ligger en fucking Joe and the juice. Og til det kan jeg kun sige: Røvhuller
  • Er jeg ret vild med at bo på kollegie. Jeg nævner i flæng: sympatisk folkesundhedsvidenskabsstuderende (jeg elsker sammensatte ord), tysker med wanderlust og awesomeness, Odense'sk juleentusiast af den anden verden og sønderjyde, der foreslog muslimsk tvilling at tilberede hamburgerryg. Det er tophyggeligt, og jeg er nede med det!
  • Kommer jeg konsekvent i bad standing, når folk finder ud af, at jeg ikke har læst/set Harry Potter. 
  • Kommer jeg måske til at lave lidt for mange pædofili-jokes på mit kollegie. Tror efterhånden, at de har materiale nok til at anmelde mig.
  • Apropos anmeldelse: Min underviser i mediejura ligner herremeget Forrest Gump.
  • Ligner min underviser i mediesprog herremeget Grev Farquuad fra Shrek.
  • Kunne man godt argumentere for, at mit fokuspunkt i undervisningen ligger på et forkert sted.
  • Forstår jeg ikke fascinationen af katte. Hverken i 3- eller 2D. De er overalt. Og så sjove/kære er de seriøst ikke. Lidt ligesom Taylor Swift. Om ikke andet behøver jeg kun forholde mig til hende todimensionelt. 
  • Er der nogen, der skal ringe til USA og fortælle dem, at Donald Trump er en rigtig, rigtig, rigtig dårlig idé. 
  • Ved jeg godt, hvad jeg skal stemme den 3. Alligevel tog jeg en test fra Altinget. Hvor jeg var mest enig med Liberal Alliance. Og så kan jeg da egentlig godt forstå, at den brede befolkning er forvirret. 
  • Har jeg slet ikke spist nok brændte mandler.
  • Er det primært fordi, jeg ikke har en stopklods og siger altså desværre mere om mig end om mængden.
  • Fik jeg lige en ustyrlig lyst til en white russian. 
  • Synes jeg, at folk skal lukke røven med SÅRT fredag. Især når de snakker om Black Friday Weekend. Så har jeg det bare sådan, at det er et dårligt navn til begivenheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar