tirsdag den 8. december 2015

10 ting jeg aldrig gør igen:

  1. Sejler i kano på Gudenåen. Hvis jeg skal tvinges, skal min far, fætter og schæferhund ikke befinde sig i selvsamme kano. 
  2. Drikker Pisang Ambon blandet op med appelsinjuice og vodka.
  3. Lægger an på venindes fætter.
  4. Læser et andet menneskes dagbog. 
  5. Tager til bryllup hos mennesker, jeg synes er fundamentalt dårlige for hinanden. 
  6. Siger tillykke med graviditeten til perifære bekendtskaber, medmindre de personligt har fortalt mig, at de venter sig. Hovsa Henning. 
  7. Siger til nogen, at jeg hader dem. For faktum er jo, at man aldrig rigtigt skændes med mennesker, man ikke elsker meget højt. 
  8. Får madforgiftning på en 24-timers bustur. Jeg er godt klar over, at jeg ikke helt selv kan styre denne, men jeg spiser i hvert fald aldrig en sandwich fra et argentinsk gadekøkken lige inden 24-timers bustur igen. 
  9. Tager til avant-garde tango, hvor tillidsøvelser er en del af oplevelsen. Jeg. Kan. Ikke. Tage. Det. Alvorligt. 
  10. Laver en liste over ting, jeg aldrig gør igen, eftersom jeg ikke kan overholde dem. Bortset fra punkt 4 og 7 - dét gør jeg aldrig igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar