onsdag den 2. december 2015

10 ting jeg helst ikke indrømmer:

  1. Jeg snakker med mig selv, når jeg er alene. Inde i hovedet. Ret meget, faktisk. 
  2. Jeg glemmer at spise. Ikke på sådan en uh-jeg-er-så-travl-og-vigtig-at-jeg-ikke-havde-tid-måde. Men helt lavpraktisk. Det er nok ikke uden grund, at min mor og bedste veninde bekymrer sig om mine madvaner.
  3. Jeg gør mit badeværelse rent dagligt. Jeg kan ikke fordrage, når der ligger fnuller, snask og vanddråber i og omkring vasken. Det er lidt OCD-agtigt. 
  4. Jeg tæller ord, når jeg snakker. Det er også lidt OCD-agtigt. 
  5. Jeg kan ret godt lide One Direction. Ja, jeg er 25. Men det er god popmusik fremført af et boyband. Jeg er også stadig fan af BSB, NSYNC og Westlife. 
  6. Jeg kigger i fremmede menneskers toiletskabe. Jeg ved ikke hvad, det er, jeg håber at finde. Kuren til evig ungdom? Aner det ikke, men jeg kan ikke styre det. 
  7. Jeg brugte sut indtil, jeg var fem år. Og stoppede kun fordi jeg fik en blå cykel for det. Barnet er til fals for bestikkelse. 
  8. Jeg er afhængig af min telefon. Og jeg ser egentlig mig selv som en velafbalanceret tekniktype, men det er jeg ikke. Jeg kigger på det lort konstance. 
  9. Jeg får virkelig nemt crushes på mænd og nævner i flæng; Michael Falch, Huxi Bach, Jonatan Spang, Dane DeHaan, Heath Ledger, Paul Slattery. Og ja, jeg ved sgu godt, at de allesammen er kendte. Men det er sådan set mere for det tilfælde, at nogle af de rigtige mænd skulle falde over bloggen. 
  10. Jeg er ret forfængelig og flover mig over det. Kunne nemlig godt tænke mig, at jeg bare var sådan en vand-og-vaskeklud type. I'm not. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar