mandag den 14. december 2015

10 ting jeg oprigtigt hader:

  1. At begrebet "hysterisk" aldrig bliver brugt om mænd.
  2. Når nogen siger til mig, at jeg PMS'er, hvis jeg bliver sur. I den sætning ligger nemlig "kvinde, styr dine følelser". Til hvilket man intet kan stille op. For så bliver man kaldt hysterisk. 
  3. Lugten af kogt kød. 
  4. Boller i karry. 
  5. Mænd med langt hår i nakken - de der rottehaler, kan I huske dem? Fy for satan. 
  6. Negle på tavle. Føler mig voldtaget i hovedet. 
  7. Kunstige negle. Det. Er. Grimt. 
  8. Nærighed. Det er bare så småligt og usympatisk. 
  9. Piña coladas. De smager af flydende bobbletyggegummi med frugtflæsk. 
  10. Dameblade. Mage til patroniserende, generaliserende lort skal man eddermame lede utroligt intensivt efter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar