torsdag den 17. december 2015

10 ting jeg skammer mig over:

  1. At jeg bed min storesøster rigtig tit, da vi var børn. Også da vi var relativt store børn. Bed i arrigskab, bed til, bed hul. Ikke sympatisk. 
  2. Hvor lidt jeg ved om Israel og Palæstina.  
  3. Hvor mange dansktop sangtekster jeg kan udenad. 
  4. At jeg har tendens til at være politisk bedrevidende. Jeg har simpelthen så svært ved at acceptere, når folk har en (læs: fra mit synspunkt) fuldstændig fucked up holdning. 
  5. At jeg har helt utroligt mange fordomme om kendte mennesker. I særdeleshed dem, der ikke er kendte for at kunne noget (læs: realitystjerner). 
  6. Hvor ondt det gør på mig at få kritik. 
  7. At jeg er skabs-royalist. Jeg synes fandme, kongehuset er hyggeligt. Men det går også ret meget stik imod alt andet, jeg står for. Frihed for eksempel. 
  8. At jeg har uhyrligt svært ved at tage mig sammen, når jeg skal selvstudere. Ikke på den søde måde, hvor man balancerer mellem galskab og genialitet. Mere bare dovenskab og manglende gejst. 
  9. Hvor misundelig jeg kan blive på jævnaldrende over, hvad de har opnået.
  10. Hvor beregnende og egoistisk jeg kan være. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar