tirsdag den 15. december 2015

En mental tour de chambre

Jamen velkommen. Her har vi entreen, og der trænger gevaldigt til at blive ryddet op, men der er da potentiale til noget opbevaring. Nu har vi så bevæget os ind i køkkenet. Og øh, det bliver ikke brugt så meget, men de nødvendige komponenter er til stede, selvom de er lidt gamle i det. Stuen ligger, som I kan se, i forlængelse af køkkenet, og det er egentlig meget praktisk, men som I også kan se, er jeg p.t. ved at bygge om, og det har virkelig trukket ud - det skulle faktisk have stået færdig sidste år. Badeværelset er i stykker, så jeg bruger et skur ude bagved. Soveværelset er det eneste, der faktisk fungerer - en velvalgt prioritering fordi jeg holder så utrolig meget af at sove. Værst af alt er førstesalen - den er ét stort byggerod.

Ja, det var et meget pædagogisk billede af mit indre, jeg lige fik stablet på benene der. Men der er rod i mit hoved. Så meget, at det føles som om, at selve kraniet er for småt. Noget med en røvfuld eksaminer jeg ikke kan overskue og som jeg er pikkehamrende nervøs for, noget med dårlig samvittighed over for min familie, noget med nogle overvældende følelser, jeg ikke helt kan styre, noget med at mit elskede Apropos er gået i hi, noget med en stadig ny og relativt ukendt by, noget med at være langt væk fra mine venner og noget med at være nervøs for fremtiden (og ja, jeg ved sgu godt hvad jeg skrev på listen lørdags). Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at det går væk af sig selv. Så lige nu hører jeg The National og drikker te, indtil jeg skal på arbejde, hvor der heldigvis er så afsindigt travlt, at jeg glemmer, at jeg har en hjerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar