onsdag den 16. december 2015

Isolationscelle

Vi fortsætter den muntre julestemning og det gode humør. Og ja, det var et tommetykt lag sarkasme. Jeg har nemlig lyst til at spærre mig inde i noget, der minder om en isolationscelle med samtlige sæsoner af Rejseholdet, Borgen, Ørnen, Forbrydelsen, Breaking Bad og House of Cards. Fordi det jo virkelig er TV, der gør en i super godt humør og som i den grad monterer de positive briller på en. Jeg har bestemt ikke lyst til at se verden i øjnene lige nu og vil derfor gerne gemme mig under en omvendt prinsessen på ærten konstellation med dimensioner af tæpper, puder og dyner. Og selvynk. Sidstnævnte del har jeg tydeligvis fuldstændig styr på. Omend jeg er omgivet af gode mennesker og omsorg strømmer ind fra stort set alle vinkler, kan jeg ikke få mit hoved til at lukke røven. Derfor vil jeg lige nu udelukkende forholde mig til høj vred rockmusik og potentielt Netflæsk. Og skulle vi så ikke satse på, at føljetonen Dårligt Humør er et eksemplar med kun to historier?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar