søndag den 20. december 2015

Min weekend i punktform

  • Jeg har drukket rom og cola i mumi-koppe. Og en flaske asti. 
  • Jeg har spist en halv torta de limon.
  • Jeg har haft besøg af min helt igennem eminente, hysterisk morsomme, vanvittigt begavede og topskønne kusine Birgitte. 
  • Jeg har haft en 11-timers vagt på arbejde med 15% søde kunder og 85% forbistrede kunder. 
  • Jeg har fået en mail fra mit teleselskab om, at de giver mig mere data og mere gratis taletid. 
  • Jeg har stået bag ved en mand i Bilka som handlede ind for 3.217 kroner. Jeg er med på, at julen er en fed og sød tid, men det virker alligevel en smule voldsomt.
  • Jeg har ikke sovet nok.
  • Jeg har fået adventsgave - Helle Virkners biografi, som efter sigende skulle indeholde detaljerede beskrivelser af hende og Jens Otto Krags sexliv. Tør man læse den? 
  • Jeg har påbegyndt sæson 3 af House of Cards.
  • Jeg har set det boligbyggeri, hvor min bedstefar (som døde inden jeg blev født) boede i O'ense.
  • Jeg har fundet ud af, at det er den 20. i dag. Det vil sige, at det er jul om fire dage. Selvom jeg godt kan tælle, er det altså kommet lidt bag på mig. 
  • Jeg har overhovedet ikke fået styr på mit eksamensprojekt, men i morgen er der atter en dag. Som er den 21. december. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar