tirsdag den 1. december 2015

Pakkekalender-type

Glædelig jul derude bag skærmen. I dag er det 1. december, hvilket mest minder mig om Krummernes Jul, fordi Grunk aka Lukas Graham hoppede ned fra stolen hver morgen og proklamerede datoen, så Fru Olsens lysekrone dirrede. Nå. Det skulle hverken handle om julekalendre eller lysekroner, selvom det så afgjort også har sin charme.

I disse så moderne tider fornemmer jeg, at det er trendy at udfordre sig selv. Meget kan man kalde mig, men trendsætter og trendfølger ryger nok ikke i kassen over ting, Isabella er. Ikke desto mindre udfordrer jeg hermed mig selv til at skrive ét blogindlæg om dagen heeeeeelt frem til jul. Til de sproglige studenter snakker vi altså 24 indlæg på 24 dage. Fordi. Jeg elsker jo denne skriftlige kloak, men frekvensen er sgu faldet lidt af på den. Det må vi have gjort noget ved.

One down and 23 to go.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar